نرم افزاری جدید برای تاثیرگذاری بیشتر روی دیگران

10 / 10
از 1 کاربر

در محیط‏‌های کاری پررقابتِ امروزه همه کارکنان در تلاشند تا بتوانند با یک بیان موثر و نافذ همکاران، رؤسا و مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهند.


اما واقعاً دیگران با شنیدن صدا و صحبت‏‌های ما چه احساسی پیدا می‌‏کنند؟ یک شرکت نوپا قصد دارد با استفاده از فناوری پردازش ابری به این سوال پاسخ دهد.

 به نقل از وب‏‌سایت itworld، شرکت نوپای بیاند وربال (Beyond Verbal) قصد دارد از طریق فناوری پردازش ابری خدماتی ارائه ‏دهد تا افراد به کمک آن بتوانند شیوه بیان خود را تصحیح کنند و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

این شرکت که قرار است در اواخر ماه جاری میلادی خدمات خود را از طریق یک نرم‌‏افزار تحت آی او اس عرضه کند، صداهای ضبط شده کاربران را با نرم‌‏افزار خاصی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌‏دهد و خلق و خو، نگرش‏‌ها و احساسات صاحب صدا را پیش‌‏بینی کرده و به وی اطلاع می‌‏دهد.

کاربرانی که قصد استفاده از این خدمات را دارند فقط کافی است یک قطعه ضبط ‏شده از صدای خود را که حداقل ۱۲ ثانیه باشد، برای متخصصان این شرکت بفرستند. این نرم‏‌افزار صدای ضبط‏ شده کاربران را فارغ از زبان و محتوای آن مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌‏دهد.

شرکت بیاند وربال ادعا می کند این نرم‌‏افزار حاصل ۱۸ سال مطالعه و آزمایش فیزیکدانان و عصب-روان‏شناسانی است که تاکنون ۶۰ هزار صدای ضبط شده به ۲۶ زبان زنده دنیا را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده‌‏اند.

بنا بر این ادعا‌ها، این نرم‌‏افزار حتی قادر است خلق‏‌ و خو، سطح خودکنترلی افراد و میزان آرامش یا افسردگی آن‌ها را پیش‌‏بینی کند.

بر اساس این گزارش، کاربران به کمک یافته‌‏های حاصل از تجزیه و تحلیل این نرم‏‌افزار می‌‏توانند دریابند دیگران از شنیدن صدای آن‌ها چه احساسی خواهند داشت. 
از این نظر، این خدمات ممکن است به سخنرانان، عوامل فروش و سایر کارکنان کمک کند کار خود را به شیوه موثرتری انجام دهند.

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :